הנשיא הרצוג: "כולנו צריכים לגלות אחריות"

    איתי גדסי No Comments on הנשיא הרצוג: "כולנו צריכים לגלות אחריות"

    הנשיא הרצוג על ההידברות בנושא הרפורמה: "כולנו צריכים לגלות אחריות בעת הזאת. אם צד אחד ינצח – המדינה תפסיד. חייבים לשמור עלינו כעם אחד וכמדינה אחת"

    צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיא המדינה יצחק הרצוג, נאם היום (שלישי) בטקס חשיפת ספר שמות קורבנות השואה, ביד ושם והבטיח לפעול בשיתוף פעולה רחב לטובת גיבוש הסכמות רחבות ככל האפשר, "במטרה לחלץ את מדינת ישראל מהמשבר העמוק".

    "הדפים הלבנים הללו קוראים לנו לזכור ולשמור על הבית, לזכור את האחריות המוטלת על כולנו, לזכור – כולנו אחיות ואחים. אנו חייבים זאת לבנינו ולדורות הבאים, אך גם לאמותינו ואבותינו; ולכל הכתובים בספר השמות", אמר הנשיא.

    "הימים הללו הם ימים לא פשוטים עבורנו, אבל אני מקווה בכל לבי, שאתמול שינינו כיוון –כחברה וכמדינה, ושההזדמנות שנוצרה עם עצירת החקיקה תביא עימה הידברות כנה, רצינית ואחראית; תרגיע את הרוחות, תנמיך את הלהבות ותוביל לתוצאות חיוביות בהסכמה רחבה. אין ספק כי זהו רגע רגיש. חומות האיבה והחשדנות גבוהות מתמיד.

    הרצוג הבטיח: "בית הנשיא יפעל בתקופה הקרובה בשיתוף פעולה רחב עם כלל המערכות, הפוליטית והציבורית, כמרחב לגיבוש הסכמות רחבות ככל האפשר, במטרה לחלץ את מדינת ישראל האהובה שלנו מהמשבר העמוק בו אנו נמצאים.

    הוא קרא לציבור: "כולנו צריכים לגלות אחריות בעת הזאת. לקדש את הדמוקרטיה, ולקדש את אחדות העם. אמרתי כל העת ואני שב ואומר: אם צד אחד ינצח – המדינה תפסיד. חייבים לשמור עלינו כעם אחד וכמדינה אחת – יהודית ודמוקרטית".



    0 תגובות